Wydział Organizacyjno - Administracyjny

 

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTARACYJNY

Czas pracy wydziału :

poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30

Struktura wydziału :

 - Naczelnik - Izabela Wnuk tel. 62 742 96 16, budynek A, biuro nr 101

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Zastępca Naczelnika - Urszula Balicka - obsługa Zarządu Powiatu – tel. 62 742 96 54, budynek A, biuro nr 111
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Romana Klamecka promocja zdrowia tel. 62 742 96 54, budynek A, biuro nr 111
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Małgorzata Strzyż - kadry tel. 62 742 96 01, budynek A, biuro nr 112 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Beata Napierała - biuro rzeczy znalezionych tel. 62 742 96 01, budynek A, biuro nr 112
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Wioletta Walczak - sekretariat tel. 62 742 96 52, budynek A, biuro nr 104
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Robert Czajczyński - koordynator promocji tel. 62 742 96 50, budynek A, biuro nr 212 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Tomasz Wojtala - rzecznik prasowy tel. 62 742 96 50, budynek A, biuro nr 212
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Alicja Kalinowska - archiwum zakładowe tel. 62 742 96 00, budynek A, biuro obsługi

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Marlena Świątek - inspektor tel. 62 742 96 00, budynek A, biuro obsługi

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Jagoda Pankowiak - referent tel. 62 742 96 00, budynek A, biuro obsługi

bo2 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Łukasz Jurga - informatyk, administrator systemów informatycznych tel. 62 742 96 02, budynek A, biuro nr 201

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Kierowca -tel. 62 742 96 46, budynek A, biuro nr 213

- Pracownik gospodarczy – tel. 62 742 96 46, budynek A, biuro nr 213

- Sprzątaczki – budynek A, pomieszczenie nr 110a

  

Zadania wydziału: 

  1. świadczenie pomocy prawnej w zakresie działalności Rady, Zarządu, Starosty i Wydziałów Starostwa,
  2. organizacja przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków,
  3. opracowywanie projektów aktów prawnych,
  4. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu,
  5. opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez powiat,
  6. prowadzenie archiwum zakładowego,
  7. przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw do reprezentowania powiatu, Starosty,
  8. prowadzenie biura obsługi – organizowanie obiegu korespondencji w Starostwie,
  9. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa,
  10. koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa,
  11. administrowanie budynkami Starostwa i Skarbu Państwa,
  12. zabezpieczenie mienia Starostwa,
  13. wykonywanie zadań związanych z inwentaryzacją środków trwałych i wyposażenia.
  14. organizacja imprez i przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, turystycznym i kulturalnym,
  15. opracowywanie i rozpowszechnianie wydawnictw, publikacja materiałów promocyjno - informacyjnych o powiecie pleszewskim,
  16. podejmowanie działań wspierających rozwój małej i średniej przedsiębiorczości działających na terenie powiatu pleszewskiego,
  17. współpraca z instytucjami i organizacjami około biznesowymi,
  18. koordynowanie działań związanych ze współpracą zagraniczną,
  19. opracowywanie i aktualizacja serwisu internetowego Starostwa,
  20. realizowanie zadań z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia,
  21. współpraca z PCPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
  22. prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki uzależnień i promowanie zdrowego stylu życia,
  23. ustalanie harmonogramu dyżurów aptek działających na terenie Powiatu,
  24. zapewnie obsługi informatycznej w Starostwie Powiatowym w Pleszewie,
  25. organizacja bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych,
  26. protokołowanie obrad i opracowywanie  informacji o pracy Zarządu,
  27. przygotowywanie materiałów na  posiedzenia Zarządu Powiatu i sesje Rady Powiatu,
  28. współpraca z mediami,
  29. udostępnienie dokumentów w ramach realizacji zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Zarządu Powiatu,
  30. prowadzenie Sekretariatu,
  31. prowadzenie korespondencji i spraw związanych z kompetencjami Starosty w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia i Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Pleszewie,
  32. wykonywanie  zadań  związanych z wyborami,

 

Rejestry prowadzone przez wydział : 

 

  1. rejestr uchwał Zarządu Powiatu,
  2. rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
  3. rejestr umów i porozumień,
  4. rejestr zarządzeń starosty,
  5. akta osobowe pracowników Starostwa,
  6. rejestr skarg i wniosków,
  7. rejestr rejestrów publicznych,
  8. rejestr faktur i rachunków wpływających do Starostwa,
  9. rejestr faktur korygujących wpływających do Starostwa,
  10. rejestr pieczątek,
  11. rejestr jednostek organizacyjnych powiatu.